Jakość obsługi w sklepie Saturn była poprawna. Czas oczekiwania na obsługę był bardzo długi. Na dziale nie było ani jednego sprzedawcy, musiałem w innym miejscu poprosić o pomoc w znalezieniu pracownika. Sam doradca posiadał wiedzę i kompetencje potrzebne do dobrej obsługi, jednak miałem poczuci, że jestem zbywany. Obsługa przy kasie była bezproblemowa.
Jakość obsługi w odwiedzanym sklepie EMPIK była na wysokim poziomie. Wizyta odbyła się ze względu na poszukiwania prezentu, po wejściu do sklepu zacząłem się rozglądać. Po kilku minutach poszukiwań postanowiłem skorzystać z pomocy doradcy. Był to strzał w dziesiątkę.Pracownik był bardzo kompetentny, skory do pomocy, znał doskonale asortyment sklepu. Dzięki niemu mam poczucie, że prezent, który wybrałem, jest wyjątkowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.