Stacja paliw, miejsce które bardzo często odwiedzają kierowcy, ale na ponowną wizytę na stacji paliw ma nie tylko wpływ cena paliw ale również obsługa. Bardzo często korzystam z dystrybutora do paliwa LPG, zawsze gdy podjeżdżam pod dystrybutor po chwili podchodzi osoba z obsługi stacji, która wita się z klientem "Dzień Dobry" i po chwili pada pytanie za ile zatankować, pyta się również czy dolać innego paliwa. Natomiast miejsce obsługi klienta w środku jest zawsze czyste, osoby obsługujące klientów są ubrane w uniformy zgodne ze standardami i maja w widocznym miejscu plakietki z imieniem i nazwiskiem, zawsze przy płatności są oferowane dodatkowe promocyjne produkty. Obsługa miła i kompetentna.
Jeden z kilku hipermarketów, z dużym parkingiem za co jest plus, natomiast wchodząc do sklepu i odnalezienie niektórych asortymentów, bez pomocy obsługi czasem może sprawić problem, po odnalezienie produktu którego poszukujemy, mamy możliwość wyboru między tańszym lub droższym produktem za co jest kolejny plus. Po udaniu się do kasy, przeważnie należy uzbroić się w cierpliwość bo mimo że jest 5 kas, działają dwie w porywach do trzech. Po dokonaniu płatności ( przy większej ilości zakupów) zwrócić należy uwagę czy nie mamy czegoś za dużo nabite na paragon, ponieważ zdarzają się dosyć często takie pomyłki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.