Opinie użytkownika (1)

Podczas zakupów w...
Podczas zakupów w Castorami zaobserwowałem, że jakoś obsługi zmienia się wraz z pora ich wykonywania. Wybrałem sie tam po godzinie 20 by zakupić drzwi do pokoju oraz panele. Oczekiwanie na pomoc przy wyborze drzwi trwała dość długo i skończyła sie tylko zdęjciem drzwi z regału postawieniu na podłodze, żadnej pomocy co jeszcze potrzeba kupić do ich montażu. Z drzwaimi na "plecach", gdyż przejechanie wózkiem między regałami było niemożliwe, bo na podłodze leżał towar, poszedłem wybierać panele. Tam równiez trzeba było odczekać chwilę na kogos z obsługi, w koncu pojawił się Pan, który zajmował sie wykładaniem towaru i jego pomoc skończyła sie na podaniu paczek z deskami i zniknął. Zadnej pomocy w sprawie co jeszce trzeba zakupić do montażu, a okazało się, że dość sporo rzeczy a osobiście nie znam się na tym i wyszedłbym ze sklepu bez podstawowych rzeczy do ich montażu, gdybym przez przypadek nie dowiedział się od jakiej Pani, która była równiez pracownikiem Castoramy, że potrzebuje jakies pianki, sróbki itd. Musiałem poniownie prosić Pana z działu podłog o pomoc. Pracownik ten ewidentnie zdenerwował się, że ponownie musi komuś pomagać i, że musi zaprzestać układania towaru, dość nerwowo i opryskliwe odpowiadał na pytania, wkoncu podał co było potrzebne. W momencie straciłem chęć na dalsze zakupy, gdyż po pierwsze możliwość poruszania się po sklepie z wózkiem była niemozliwa a po drugie taki laik budowlany jak ja ewidentnie o tej porze w tym sklepie nie ma czego szukac.

Bartłomiej_315

28.09.2012

Castorama

Placówka

Opole, ul. Wiejska 141A

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi