Obserwacja dotyczy sklepu sieci Neonet. Udałem się do niego w celu zorientowania się w dostępnej ofercie telewizorów. Po wejściu rozejrzałem się po sklepie. Panował tam ogólny porządek. udałem się w stronę telewizorów by rozejrzeć się w szerokiej, dostepnej ofercie. W sklepie było 3 pracowników ubranych w koszulki z logo firmy. Dwoje z nich siedziało przy kasach nie interesując się moimi potrzebami. Jeden z nich zajęty był obsługą innego klienta. Po obsłużeniu go podszedł do mnie i przywitam mnie uprzejmie słowami: " Witam Pana Serdecznie. W czym mogę panu pomóc". Zapytał o funkcje, które najbardziej mnie interesują i zaprezentował 3 modele telewizorów zgodne z moimi wymaganiami. Poinformowałem, że na razie chce się tylko zorientować w cenach i modelach lecz to nie przeszkodziło mu w dalszej prezentacji oferty. Zaprezentował również najnowszy model telewizora z funkcją obrazu 3D, czym bardzo mnie zaciekawił. Wskazał również możliwość zakupu ratalnego. Przez cały czas wykazywał się szeroką wiedzą i profesjonalizmem. Na prezentacji oferty zapytał czy może jeszcze w czymś pomóc. Podziękowałem uprzejmie i udałem się w stronę wyjścia. Jestem bardzo zadowolony z obsługi w tym sklepie oraz z oferty prezentowanej przez sprzedawcę.
W dniu 07.05.2012r. udałem się do Makro w celu zakupu kosiarki spalinowej oraz kilku innych drobnych zakupów. Pomimo takiej godziny, nie było zbyt wielu klientów. NA dziale ogrodniczym bez problemu znalazłem interesujący mnie produkt akutalnie będący w promocji. Bez problemu odszukałem pracownika hali który szczegółowo poinformował mnie o szczegółach zakupu ratalnego. Pokazał mi również inne modele informując o ich parametrach. Byłem zadowolony z obsługi, jednak na innych działach nie było tak profesjonalnie. W alejkach stał towar na paletach utrudniający poruszanie się po hali, a w półkach były widoczne braki produktów. Szukanie pracownika, który pomógłby mi zdjąć towar z wysokiego składu zajęło 10 minut., jednak udało mi się nabyć wszystkie pożądane przeze mnie produkty. Na hali panował porządek a pani z firmy sprzątającej regularnie dbała o czystość w alejkach. Przy kasach nie było długich kolejek. Kasjer szybko i sprawnie dokonał podsumowania moich zakupów. Ogólnie jak na hurtownie, ceny nie są atrakcyjne poza pojedynczymi produktami w promocji, których niejednokrotnie nie ma na stanie sklepu.
Przed sklepem stało kilka osób, rozglądali się za dużymi koszykami, niestety wszystkie z nich były w użyciu. W środku sklepu bardzo dużo ludzi, jednak nie było braków towaru na półkach. Na dziale z wędlinami jak zwykle bardzo duża kolejka, tylko 2 Panie obsługiwały klientów, więc trzeba było poczekać prawie 10 minut na swoją kolej. Przy kasach podobnie, pomimo wielu klientów tylko 5 kas było czynnych. Przy kasie okazało się, że cena produktu który chciałem nabyć ( tabletki musujące plusz) nie zgadza się z ceną w półce ( produkt okazał się droższy o 1,59 zł ). Pani kasjerka zaproponowała wezwanie przełożonej w celu zweryfikowania sytuacji, jednak ze względu na długą kolejkę do kasy za mną zrezygnowałem z ubiegania się o zwrot różnicy z tego tytułu. Pani kasjerka podziękowała za informację i przeprosiła za zaistniałą sytuację. Pomimo tego zdarzenia śmiało mogę polecić robienie zakupów w tym sklepie, ze względu na zawsze świeży towar, szeroki wybór produktów oraz przyjazną klientowi obsługę.
Dziś wraz z dwojgiem przyjaciół udałem się do Telepizzy. Drzwi do lokalu były otwarte, ze względu na wysoką temperaturę panującą na zewnątrz. Po wejściu do środka, czekaliśmy około minuty na podejście do kasy kogoś z obsługi. Pan z obsługi ubrany był w firmową koszulkę i daszek oraz jasne jeansy. Przywitał nas uprzejmie i zapytał o zamówienie. Gdy nie mogliśmy zdecydować się na wybór konkretnych produktów z szerokiej oferty pizzeri, zaproponował najkorzystniejszą według niego promocję, dopasowaną do naszych potrzeb (2 za 1). Zaproponował do tego dodatki, jednak nie byliśmy zainteresowani. Dokonaliśmy zapłaty (47,90 zł) nie prosząc o resztę i Pan poinformował nas, że na realizację zamówienia należy poczekać do 20 minut. dodaliśmy, że chcemy pizzę na wynos o co zapomniał nas zapytać. Usiedliśmy przy stoliku a Pan z obsługi zajął się przygotowaniem zamówienia. W lokalu była również inna Pani z obsługi przygotowująca pizzę oraz para, czekająca na realizację zamówienia. W lokalu panowała przyjemna atmosfera, było czysto, a na każdym stoliku leżała ulotka z aktualną ofertą. W rogu wisiał telewizor, w którym, w chwili oczekiwania można było obejrzeć program muzyczny. Czekaliśmy 15 minut na realizację zamówienia. Pan który przyjmował zamówienie dał nam zamówioną pizzę, podziękował i zaprosił ponownie. Pizza była odpowiednio przygotowana, prawidłowo wypieczona i jeszcze ciepła gdy po 20 minutach zasiedliśmy do jej spożycia. Mogę śmiało polecić ten lokal ze względu na przyjemną obsługę i dobrą jakość przygotowanych potraw.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.