Ciężko wystawić opinie firmie IKEA, ralizacja planów sprzedażowych, mocny nacisk na każdym szczeblu nie pozostawia dużego marginesu błędów. Ciągła rozbudowa, modernizacje, wprowadzanie nowych produktów i usług przyciąga rzeszę klientów. Właściwie marka mówi sama za siebie. Jedynym minusem wizyty było zauważalny brak personelu, widać firma borykała się ze zwolnieniami lub aktualnym znacznie okrojonym personelem, ten który był był niewystarczający na taką powierzchnię.
Lokal o sporej historii, niestety brak przeprowadzanych zmian pozostawia restaurację daleko w tyle za konkurencją. Wiele potraw z karty było niedostępnych, przykładowo placek po węgiersku niedostępny i kelnerka nie podała jakiejkolwiek alternatywy, jak poprosiłem placki ziemniaczane z gulaszem to już było. Kelnerka nie potrafiła zaproponować potrawy pochodnej, lub nawet zaproponować dane dnia. Stary wystrój wnętrza, bardziej przyjazne nastawienie obsługi potrzebne, nowy design.
Widać, że osoba zarządzająca hotelem pilnuje personelu. Przed hotelem zadbane, zieleń i czystość. Kompetentna kadra, przyjemne i komfortowe wnętrze, czysto w pokojach, windzie, restauracji. Rzadko się zdarza by we wszystkich przestrzeniach było dopilnowane. Głównym atutem jest położenie hotelu, ścisłe centrum miasta, natomiast minusem niewiele miejsc parkingowych hotelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.