Opinie użytkownika (2)

Internetowa obsługa klienta...
Internetowa obsługa klienta i-Boa Era: + przejrzyste menu + dużo informacji ( np faktury, liczba punktów) + duża możliwość decydowania, np. o dodatkowych usługach, wykorzystaniu punktów, dostosowaniu taryfy - przy podpisaniu aneksu do umowy negocjacje można przeprowadzić tylko telefonicznie, więc oferta na stronie jest wiele gorsza od realnie dostępnej - okno kontaktowe jest bezużyteczne, ponieważ firma nie odpowiada na maile

Bartłomiej_186

06.05.2010

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (27)
Kontakt z Nordeą...
Kontakt z Nordeą miałem podczas staranie się o kredyt hipoteczny. Kredyt uzyskałem nawet na dobrych warunkach, ale czas realizacji przeciagał się w nieskończoność. Dokumenty składane ( mające ważność np 30 dni) traciły swoja przydatność ze względu na opieszałość banku. Bank co chwile życzył sobie nowych dokumentów, o których wcześniej nie wspomninał. Cała operacja trwała jakieś 2 miesiące, podczas gdy np w PKO około 2 tygodni. Musze przyznać że obsługa jest miła, ale mało kompetentna. Nie wie nic na temat terminów, wymagań itd. Dlatego też co chwile konsultuje się z centralą w Warszawie, która de facto decyduje. Oprócz tego Nordea posiada internetowy dostęp do konta. Niestety obsługa jest bardzo nieczytelna, zawiła, wręcz trudna do zrozumienia. Sataram się nie korzystać w ogóle z internetowej obsługi konta w Nordea, choć bardzo lubię swoje konto w mBanku.

Bartłomiej_186

06.05.2010

Nordea Bank

Placówka

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi