Opinia użytkownika: Bartłomiej_186
Dotycząca firmy: Nordea Bank
Treść opinii: Kontakt z Nordeą miałem podczas staranie się o kredyt hipoteczny. Kredyt uzyskałem nawet na dobrych warunkach, ale czas realizacji przeciagał się w nieskończoność. Dokumenty składane ( mające ważność np 30 dni) traciły swoja przydatność ze względu na opieszałość banku. Bank co chwile życzył sobie nowych dokumentów, o których wcześniej nie wspomninał. Cała operacja trwała jakieś 2 miesiące, podczas gdy np w PKO około 2 tygodni. Musze przyznać że obsługa jest miła, ale mało kompetentna. Nie wie nic na temat terminów, wymagań itd. Dlatego też co chwile konsultuje się z centralą w Warszawie, która de facto decyduje. Oprócz tego Nordea posiada internetowy dostęp do konta. Niestety obsługa jest bardzo nieczytelna, zawiła, wręcz trudna do zrozumienia. Sataram się nie korzystać w ogóle z internetowej obsługi konta w Nordea, choć bardzo lubię swoje konto w mBanku.