Opinie użytkownika (2)

Udaliśmy się wraz...
Udaliśmy się wraz z nażeczoną do oddziału aby napisać reklamację dotyczącą błędnie naliczanej kwoty dotyczącej kredytu. Dzień wcześniej uzyskaliśmy informację od osoby z Działu Windykacji co należy napisać w owej reklamacji. Po dojściu do stanowiska i wytłumaczeniu sprawy w której przyszliśmy, Pan Nas obsługujący nie chciał przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego twierdząc, że Nasze roszczenia są bezpodstawne.

Bartłomiej_106

17.12.2009

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 84/92

Nie zgadzam się (21)
Osoba obsługująca kasę...
Osoba obsługująca kasę była wielce niepocieszona, gdy sie okazało, że nie posiadam drobnych. Nie chciała przyjąć gotówki w związku z czym, wyszedłem ze sklepu (byłem tam I i ostatni raz)zostawiając zakupy na blacie kasjerskim. Poza tym, kasjerka urągała schludnemu wyglądowi (było czuć pot). Prawdopodobnie nie doszło by do zgłoszenia owej sytuacji, gdyby nie czas jaki czekałem by dostać się do kasy.

Bartłomiej_106

17.12.2009

Biedronka

Placówka

Karpacz, Konstytucji 3 Maja 5

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi