Nowo otwarta stacja 3 stanowiska obsługi, personel w trakcie szkoleń o czym zostałam poinformowana przy okazji problemów z płatnością kartą. Przeproszono za utrudnienia, które zresztą nie trwały długo. Zaproponowano mi kartę pay-back i od razu naliczono punkty, zaproponowano również zakup kawy i rogalika. Wnętrze stacji czyste i uporządkowane.
Obsługa przy płaceniu za paliwo miła, kasjer w stroju służbowym, wyglądał schludnie, jednak nie uśmiechał się nie zaproponował również innego produktu do zakupu. Stanowiska pracy kasjera schludne i uporządkowane podobnie jak sklep i otoczenie dystrybutorów. Kasjer zapytał o kartę do zbierania punków i poinformował o ilości dodanych punków.
Kasjerka niedoświadczona, speszona, zestresowana, najprawdopodobniej nie dawno przyjęta do pracy, wymagała pomocy innej kasjerki w obsłudze klientów, nie potrafiła zrealizować kuponów rabatowych oraz wbić na kasę promocji typu 2 produkty w jednej cenie, nie poprosiła o kartę stałego klienta, dodatkowym minusem był nieestetyczny wygląd dłoni kasjerki (brudne paznokcie). Stanowisko pracy kasjerki pozostawało w nieładzie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.