Opinie użytkownika (3)

Nowo otwarta stacja...
Nowo otwarta stacja 3 stanowiska obsługi, personel w trakcie szkoleń o czym zostałam poinformowana przy okazji problemów z płatnością kartą. Przeproszono za utrudnienia, które zresztą nie trwały długo. Zaproponowano mi kartę pay-back i od razu naliczono punkty, zaproponowano również zakup kawy i rogalika. Wnętrze stacji czyste i uporządkowane.

Barbara_820

08.12.2012

BP

Placówka

Bochnia, Brzeska 14

Nie zgadzam się (0)
Obsługa przy płaceniu...
Obsługa przy płaceniu za paliwo miła, kasjer w stroju służbowym, wyglądał schludnie, jednak nie uśmiechał się nie zaproponował również innego produktu do zakupu. Stanowiska pracy kasjera schludne i uporządkowane podobnie jak sklep i otoczenie dystrybutorów. Kasjer zapytał o kartę do zbierania punków i poinformował o ilości dodanych punków.

Barbara_820

14.11.2012

ORLEN

Placówka

Bochnia, Brzeska 42

Nie zgadzam się (0)
Kasjerka niedoświadczona, speszona,...
Kasjerka niedoświadczona, speszona, zestresowana, najprawdopodobniej nie dawno przyjęta do pracy, wymagała pomocy innej kasjerki w obsłudze klientów, nie potrafiła zrealizować kuponów rabatowych oraz wbić na kasę promocji typu 2 produkty w jednej cenie, nie poprosiła o kartę stałego klienta, dodatkowym minusem był nieestetyczny wygląd dłoni kasjerki (brudne paznokcie). Stanowisko pracy kasjerki pozostawało w nieładzie.

Barbara_820

14.11.2012

Tesco

Placówka

Bochnia, Partyzantów 2a

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi