Sklep Mix Electronics w Zielonej Górze znajduje się w centrum handlowym "Dąbrówka". Pasaż handlowy galerii jest dosyć obszerny, jednak bez trudu można trafić do sklepu. Powierzchnia handlowa jest dosyć mała biorąc pod uwagę asortyment znajdujący się tam. Razem z mężem szukaliśmy dobrej marki parowar. Chodząc pomiędzy półkami szukaliśmy potrzebnego produktu. W ciągu ok. 10 minut kilkakrotnie mijali nas pracownicy sklepu, jednak żaden do nas nie podszedł. Wszyscy byli ubrani w strój firmowy oraz posiadali plakietki z imionami. Sprawiali również wrażenie jakby byli bardzo zajęci, pomimo że w sklepie było 3 klientów Gdy znaleźliśmy parowary, poprosiliśmy jednego z pracowników o pomoc w wybraniu najlepszego. Pan siedział przy komputerze i poinformował nas, że za chwilę podejdzie. Chwila ta trwała 5 minut. Na nasze pytania dotyczące porównania parowarów dwóch uznanych marek nie potrafił odpowiedzieć. Starał się wybrnąć z sytuacji, że lepszy jest ten droższy, bo "wiadomo więcej płacisz, więcej masz". Takie stwierdzenie nas zdecydowanie nie przekonało więc postanowiliśmy wstrzymać się z zakupem. Pan prawie obrażony odszedł od nas.
Wizyta pokazała nam, że dużym plusem sklepu jest jego asortyment. Różnorodne produkty, z różnych półek cenowych. Wszystkie produkty poukładane dosyć przemyślanie, co znacznie ułatwia odnalezienie ich na półkach. Promocje cenowe widoczne, wyeksponowane na sklepie. Minusem sklepu okazali się pracownicy, którzy sprawiali wrażenie, że są tam z przymusu, a nie dla klienta. Polecam ten sklep każdemu, kto jest już zdecydowany na zakup jakiegoś produktu, gdyż ceny są bardzo konkurencyjne. Odradzam tym klientom, którzy chcą coś kupić idąc za radą sprzedającego.
Szanowna Pani Barbaro.
Dziękujemy za cenne uwagi.
Z pewnością je wykorzystamy i zapewniamy, że zrobimy wszystko aby poprawić jakość obsługi w naszym salonie.
W dniu 14...
W dniu 14 sierpnia 2009 r. odwiedziłam Placówkę PZU w Zielonej Górze celem wykupienia polisy OC/AC na samochód. Placówka znajduje się przy ul. Bohaterów Westerplatte 30. Sam inspektorat jest dobrze oznakowany, nie miałam problemu z jego odnalezieniem. Po wejściu na salę obsługi udałam się do pierwszego wolnego stanowiska. Nie było kolejek, wszyscy petenci byli obsługiwani na bieżąco. Obsługująca mnie Pani była ubrana schludnie w ciemny garnitur i białą bluzkę. Poprosiła mnie o dowód osobisty i na podstawie Peselu odnalazła mnie w bazie danych (polisa była kontynuacją). Następnie Pracownica wyliczyła mi wysokość składki uwzględniając należne mi zniżki. Po przedstawieniu wyliczenia poinformowała mnie, że istnieje możliwość rozłożenia składki na raty- z płatnościami co 6 lub co 3 miesiące. Ponieważ nie byłam tym zainteresowana wydrukowała mi polisę, informując o możliwościach jej opłacenia w kasie, banku lub na poczcie. Po dopełnieniu formalności Pani z uśmiechem na ustach zapytała mnie, czy w czymś może mi jeszcze pomóc. Zapytałam ją o możliwość wykupienia ubezpieczenia utraty wartości samochodu. I tutaj zostałam zaskoczona. Pani poinformowała mnie, że rzeczywiście istnieje taka opcja ubezpieczenia ale nie warto z niej skorzystać. Odniosłam wrażenie, że Pracownica nie bardzo orientowała się w tym produkcie i zniechęcając mnie do niego, nie będzie musiała go przedstawiać. Po tej informacji grzecznie podziękowałam za obsługę. Pani pożegnała mnie słowami "do widzenia".
Reasumując całość wizyty przebiegła bardzo poprawnie. Zostałam sprawnie obsłużona. Jedyne zastrzeżenia mam jedynie do zdolności sprzedażowych Pracownicy, która nie proponowała mi nic więcej poza ubezpieczeniem, po które sama przyszłam.
W dniu 25-08-2009 odwiedziłam sklep Bolero w Galerii Focus Mall w Zielonej Górze. Wizytę rozpoczęłam o godzinie 19:45 (sklep jest czynny do 21:00) i trwała ok. 10 minut. Wystawa przedstawiała ubrania z wyprzedawanej letniej kolekcji. Była czysta, dobrze oświetlona. Gdy weszłam do sklepu w ciągu ok. 30 sekund zainteresowała się mną jedyna ekspedientka w sklepie. Pracownica ubrana była w jasne dżinsy oraz białą bluzkę. Powitała mnie oraz zapytała czy może w czymś pomóc. Dgy podziękowałam stanęła za ladą i bacznie mnie obserwowała. Gdy wybrałam kilka ubrań podeszła do mnie i zaproponowała, że zaniesie je do przymierzalni. W międzyczasie do sklepu weszła kolejna klientka, która również została powitana przez Pracownicę. Gdy przymierzałam ubrania kilkakrotnie pytała mnie czy są w dobrym rozmiarze oraz kolorze. Cały czas wykazywała zainteresowanie moją osobą. Ponieważ nie zdecydowałam się na żaden zakup odebrała ode mnie rzeczy, zapraszając do kolejnej wizyty. Cały sklep był czysty. Kolekcje wyprzedawane były wyeksponowane, podczas gdy ubrania z nowej kolekcji, były powieszone z tyłu sklepu. Ceny ubrań wyprzedawanych kształtowały się od kwoty 99 zł, podczas gdy z nowej od 150 zł. Całość wizyty przebiegła poprawnie.
W dniu 22-08-2009 dokonałam zakupu butów w salonie firmowym Prima Moda. Sklep znajduje się w Galerii Focus Mall w Zielonej Górze. Już z odległości ok. 10 metrów rzuciła mi się witryna wystawowa sklepu. Była ona kolorowa, a mimo to nie sprawiała wrażenia nieestetycznej. Znajdowały się na niej buty i dodatki do nich pasujące, w tej samej gamie kolorystycznej. Po wejściu do sklepu w czasie 30 sekund podeszła do mnie ekspedientka, pytając z uśmiechem w czym może pomóc. Była ubrana w strój firmowy. Gdy poprosiłam o buty w kolorze fioletowym przyniosła mi 3 pary do przymierzenia. Gdy zdecydowałam się na jedne z nich, Pracownica zaproponowała mi torebkę w tym samym odcieniu. W trakcie finalizacji zakupu zostałam szczegółowo poinformowana o warunkach gwarancji na obuwie, jak również o sposobie jego konserwacji. Paragon został przypięty do karteczki, na której były zapisane powyższe informacje. Całość wizyty trwała ok. 10 minut.Z całych zakupów, jak i postawy sprzedawcy byłam bardzo zadowolona. Polecam.
W Piotrze i Pawle znajdującym się w centrum handlowym Castorama dokonuję codziennych zakupów. Sklep jest zlokalizowany w centrum Zielonej Góry i jest dobrze skomunikowany z peryferiami miasta. Dużym plusem sklepu jest posiadanie dużego parkingu podziemnego, co znacznie ułatwia robienie zakupów, gdyż nie trzeba szukać miejsca parkingowego.
Sklep jest dobrze oznakowany. Nie ma problemów z koszykami, które zawsze znajdują się przy wejściu. Hala sklepowa była czysta. W szczególności w oczy rzucały się promocje, które były wyeksponowane na sklepie. Wszyscy obsługujący mnie pracownicy, byli ubrani w strój firmowy. Z uśmiechem na twarzy informowały mnie o produktach oraz doradzały w wyborze. W szczególności pani Kamila, która obsługiwała mnie na stanowisku mięsnym. Z dużą dozą cierpliwości spełniała moje życzenia zakupowe.
Do kas nie było kolejek. Były czynne 3.Zakupy przebiegły szybko i sprawnie.
Reasumując- zakupy w Piotrze i Pawle, to dla mnie czysta przyjemność. Zawsze świeże produkty, uśmiechnięci i kompetentni sprzedawcy, zachęcają do zakupów. Wybieram ten sklep pomimo wyższych cen niż u konkurencji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.