Opinia użytkownika: Barbara_71
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W dniu 14 sierpnia 2009 r. odwiedziłam Placówkę PZU w Zielonej Górze celem wykupienia polisy OC/AC na samochód. Placówka znajduje się przy ul. Bohaterów Westerplatte 30. Sam inspektorat jest dobrze oznakowany, nie miałam problemu z jego odnalezieniem. Po wejściu na salę obsługi udałam się do pierwszego wolnego stanowiska. Nie było kolejek, wszyscy petenci byli obsługiwani na bieżąco. Obsługująca mnie Pani była ubrana schludnie w ciemny garnitur i białą bluzkę. Poprosiła mnie o dowód osobisty i na podstawie Peselu odnalazła mnie w bazie danych (polisa była kontynuacją). Następnie Pracownica wyliczyła mi wysokość składki uwzględniając należne mi zniżki. Po przedstawieniu wyliczenia poinformowała mnie, że istnieje możliwość rozłożenia składki na raty- z płatnościami co 6 lub co 3 miesiące. Ponieważ nie byłam tym zainteresowana wydrukowała mi polisę, informując o możliwościach jej opłacenia w kasie, banku lub na poczcie. Po dopełnieniu formalności Pani z uśmiechem na ustach zapytała mnie, czy w czymś może mi jeszcze pomóc. Zapytałam ją o możliwość wykupienia ubezpieczenia utraty wartości samochodu. I tutaj zostałam zaskoczona. Pani poinformowała mnie, że rzeczywiście istnieje taka opcja ubezpieczenia ale nie warto z niej skorzystać. Odniosłam wrażenie, że Pracownica nie bardzo orientowała się w tym produkcie i zniechęcając mnie do niego, nie będzie musiała go przedstawiać. Po tej informacji grzecznie podziękowałam za obsługę. Pani pożegnała mnie słowami "do widzenia". Reasumując całość wizyty przebiegła bardzo poprawnie. Zostałam sprawnie obsłużona. Jedyne zastrzeżenia mam jedynie do zdolności sprzedażowych Pracownicy, która nie proponowała mi nic więcej poza ubezpieczeniem, po które sama przyszłam.