Punkt umieszczony na środku galerii handlowej (cztery biurka ułożone w kwadrat) co nie daje w żaden sposób prywatności. Omawiane problemy są ogólnie słyszalne. Obsługująca kobieta zachowaniem przypominała komputer. Zerowe zaangażowanie w wykonywaną czynność. Koniecznym było wypisanie zlecenia usługi, które jak się okazało na drugi dzień wypełnione było błędnie.
Trzy osoby obsługujące klientów. Obsługa szybka i kompetenta. Z koich obserwacji wynika, że wszystkie osoby zostały obsłużone w sposób zadowalający. Oferta banku szeroka - zainteresowana byłam zarówno lokatą jak i kredytem. Jest jednak duże ale. W placówce brak prywatności. Rozmowy są słyszalne właściwie z każdego miejsca w sali. Nie każdemu takie rozwiązanie może odpowiadać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.