BRAK DOBREJ INFORMACJI .ZAŁOŻYŁAM TV CYFROWA I PO KILKU DNIACH PRZESTAŁA MI ODBIERAC.W DZIALE TECHNICZNYM POTRAKTOWANO MNIE JAK INTRUZA .KONSULTANT UŻYWAŁ TECHNICZNYCH NAZW KABLI A JA NIE WIEM PRZECIEŻ JAK SIĘ KTÓRY KABEL NAZYWA I POWIEDZIAŁ ŻE FIRMA VECTRA ZAKŁADA TYLKO DEKODERY BO ON BYŁ NA SZKOLENIU I LEPIEJ WIE A MNIE ZAŁOŻONO DODATKOWE JAKIEŚ URZĄDZENIE OPRÓCZ DEKODERA.POWIEDZIANO MI ŻE NA PEWNO MI VECTRA TEGO NIE ZAŁOŻYŁA TO CIEKAWA JESTEM KTO BYŁ U MNIE I KTO DAŁ MI UMOWĘ Z VECTRY I PODŁĄCZYŁ DECODER I DODATKOWE JAKIEŚ URZĄDZENIE ? ZRESZTĄ MONTER KTÓRY MI TO ZAŁLADAŁ TEZ NIE PRZYSZEDŁ PRZYGOTOWANY ZAPOMNIAŁ CZEGOŚ I MOŻE MI TO DLATEGO ZAMONTOWAŁ DODATKOWO BO NIE CHCIAŁAM SIĘ ZGODZIC NA INNY TERMNN PONIEWAŻ ZAŁOŻENIE TV ODBYWA SIĘ TYLKO W GODZINACH OD 14 DO 16 W KTÓRYCH JA PRACUJĘ I KAZDORAZOWO MUSIAŁABYM SIĘ ZWOLNIC Z PRACY CONSULTANT RADZIŁ MI ABYM SAMA SOBIE PORADZIŁA BO ZGŁOSZENIE MONTERA BĘDZIE MNIE KOSZTOWAŁO 50ZL.A TV ZAŁOŻONO MI PRZED 4 DNIAMI. W KOŃCU WIDZĄC MOJA DETERMINACJĘ I BEZRADNOŚC ZLITOWAŁ SIĘ NADE MNĄ PONIEWAŻ BYŁA TO NIEDZIELA I KAZAŁ PILOTEM WŁACZYC JAKIEŚ PRZCISKI OKAZAŁO SIĘ ŻE DEKODER SIĘ ZAWIESIŁ. MYŚLĘ ZE VECTRA PO PODPISANIU UMOWY MA KLIJENTA GDZIEŚ I TRAKTUJE GO JAK INTRUZA.
Firma Vectra S.A. utworzyła telefoniczne Centrum Obsługi Klienta,
w którym wykwalifikowani Konsultanci w sposób jasny i rzeczowy udzielają odpowiedzi na wszelkie pytania. Jeżeli została Pani źle poinformowana przez naszego Pracownika bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości. Jednocześnie informujemy, że montaż usług w Pani miejscowości może się odbyć nie tylko w podanych przez Panią godzinach - zakres ten jest szerszy. Montaż może się również odbyć w sobotę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.