Opinie użytkownika (1)

Sytuacja miała miejsce...
Sytuacja miała miejsce pod koniec miesiąca marca. Dzwoniłem do infolini plusa, oczywiście połączenie jest płatne. Minęły dobre 4 minuty zanim połączyłem się z pracownikiem. Niestety połaczenie to trwalo tylko kilka sekund, gdyż zostało rozłączone. Po ponownej próbie, która tym razem trwała krócej niż poprzednia, udało mi się nazwiązać rozmowę z pracownikiem firmy PLUS. W czasie tej rozmowy pracownik infolini "uzgodnił ze mną" czyt. narzucił mi termin do zapłaty rachunku, mimo tego, że był ustalony przelew automatyczny z konta. Pracownik się tłumaczył procedurami po czym, potwierdził własne ustalenia i się rozłączył. Mimo ponownej mojej próby po godz. 18 dowiedziałem się, że firma pracuje do godz. 18, choć przysyłają sms-y z informacją, że do 19. Normalnie z człowieka robią głupka.

Błażej_14

13.05.2009

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi