Chciałabym pochwalić tą firmę, bo internet rzeczywiście mam szybki, ale... Raz działa, raz nie działa. Przerwy w dostawie zdarzają się średnio raz na tydzień. Modem już był wymieniany, nadal nie ma poprawy. Panowie technicy usiłują wmówić, że to moja wina i mojego sprzętu. Niestety po korzystaniu z tylko i wyłącznie ich urządzeń problemy są nadal. Na dodatek wyjątkowo lekceważące podejście do klienta. Infolinia to osobna bajka. Aby dodzwonić się do pomocy technicznej trzeba wysłuchać co najmniej dziesięciominutowej melodyjki, aż automatyczny głosik poinformuje, że konsultanci są zajęci. I tak jest zawsze, dzwonię tylko w ostateczności, bo każde połączenie kosztuje, a nie mam ochoty wisieć dwadzieścia minut na telefonie aby usłyszeć, że moja prośba o naprawę została przekazana technikom. Nie da się zupełnie nic załatwić. Najlepiej chyba czekać aż łaskawie naprawią, bo informowanie ich o tym to jedna wielka kpina. Jeżeli chodzi o ofertę programową to kolejny bubel: co tydzień zmienia się lista kanałów. Mieszają, przestawiają i usuwają. Jednego kanału do tej pory Vectrze darować nie mogę, a mianowicie Scifi channel - usunięty bez ostrzeżenia. Kolejny problem to kanały płatne. Posiadam w domu trzy telewizory i okazało się, że muszę mieć osobny abonament na HBO i Canal + na każdy z nich. Na dodatek za telewizję cyfrową na drugim i trzecim telewizorze też dodatkowe opłaty w postaci dekodera (kosztował ostatnio 50 zł). Naciąganie klientów, ot co. Innymi słowy, wieczne przerwy w działaniu, niemożność dodzwonienia się na infolinię, chore opłaty. Będę zmuszona podziękować Vectrze, gdy tylko skończy się abonament. Chyba, że coś naprawdę się zmieni.
W odpowiedzi na Pana opinię informuję, iż oferta programowa firmy Vectra S.A. nie zmienia się co tydzień a o każdej ewentualnej zmianie typu wycofanie kanałów czy zastępowanie ich innymi zawsze informujemy Abonentów. Sytuacja, o której Pan pisze wynikała z modernizacji jaka prowadzona była etapowo od kwietnia, o czym również informowaliśmy Abonentów. O wycofaniu między innymi kanału SciFi Universal informowaliśmy w czerwcu 2011 r. Nadmieniam, iż wszelkie opłaty odnośnie korzystania z pakietów podstawowych, czy pakietów premium dostępne są w regulaminach promocji oraz cennikach. Na każdy dekoder obowiązuje oddzielna płatność co nigdy nie stanowiło utajonych informacji. Niestety, aby dokładnie zweryfikować z czego wynika problem techniczny, będziemy potrzebować szczegółowych danych. Bardzo proszę o ich przesłanie, w odpowiedzi na wiadomość prywatną, jaką wkrótce do Pana wyślemy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.