Podszedłem do punktu platformy telewizyjnej. Po przywitaniu się z Panią, długo czekałem na jakąkolwiek odpowiedź. Pani dała po sobie poznać, że ewidentnie jej przeszkadzam. Zapytałem o możliwość skorzystania z oferty. Pani za wszelką cenę , chciała sprzedać pakiet wybrany przez siebie, a nie mnie, klienta. Pani w okularach, nie miała widocznego identyfikatora, lada czysta, komputer, na którym prowadziła rozmowę przez komunikator internetowy. Obsługa przebiegła szybko, strasznie przedmiotowo.
Dzisiaj byłem w oddziale Multibanku na ulicy Zabrzańskiej, wszedłem do placówki w calu założenia rachunku osobistego. W placówce była kolejka osób do stanowisk. Doradcy przywitali mnie w drzwiach uśmiechem i słowem dzień dobry, podeszła do mnie Pani, która zapytała w czym może mi pomóc i poprosiła o chwilę , bym zaczekał do odpowiedniego doradcy. Rozmowa odbyła się z pracownikiem banku, pan rzeczowo i fachowo doradził mi w kwestii rachunku, zaproponował dodatkowy produkt. Zbadał moje oczekiwania, co do produktu, rozwiał obawy. Rozmowa miła, kulturalna. Osoba kompetentna z ogromną wiedzą. Strój schludny, czysty, identyfikator i firmowy krawat. Miejsc obsługi czyste, nie było innych dokumentów. Standard obsługi na wysokim poziomie.Czas obsługi przebiegał sprawnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.