Opinie użytkownika (1)

Niekompetentni pracownicy na...
Niekompetentni pracownicy na infolinii odesłali mnie z problemem do biura (z którym nie ma kontaktu telefonicznego), po czym kolejny niekompetentny pracownik biura odesłał mnie z powrotem na infolinię. Skończyło się tym, że kolejny raz (po kilkukrotnych rozmowach z różnymi osobami na infolinii) musiałem jechać do biura bo jednak tam tylko można załatwić moją sprawę! Żenujące podejście do klientów.

Artur_498

15.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
05.04.2022
Odpowiedź firmy
Uprzejmie informuję, iż nie wszystkie sprawy można rozwiązać za pośrednictwem Infolinii. Niestety kwestie wymagające podpisu głównego Abonenta, czy osobista wymiana sprzętu może odbyć się jedynie za pomocą osobistego kontaktu w lokalnej Placówce. W celu dokładnej analizy zgłaszanego przez Pana problemu skontaktujemy się z Panem w prywatnej wiadomości.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi