Niekompetentni pracownicy na infolinii odesłali mnie z problemem do biura (z którym nie ma kontaktu telefonicznego), po czym kolejny niekompetentny pracownik biura odesłał mnie z powrotem na infolinię. Skończyło się tym, że kolejny raz (po kilkukrotnych rozmowach z różnymi osobami na infolinii) musiałem jechać do biura bo jednak tam tylko można załatwić moją sprawę! Żenujące podejście do klientów.
Uprzejmie informuję, iż nie wszystkie sprawy można rozwiązać za pośrednictwem Infolinii. Niestety kwestie wymagające podpisu głównego Abonenta, czy osobista wymiana sprzętu może odbyć się jedynie za pomocą osobistego kontaktu w lokalnej Placówce. W celu dokładnej analizy zgłaszanego przez Pana problemu skontaktujemy się z Panem w prywatnej wiadomości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.