Duży parking niestety także dużo samochodów.Wózki można zabrać bez wkładania monety,co stanowi duży plus.Do sklepu wybrałem się w celu zakupu myszki do komputera.Znalazłem szybko półkę,ale tam były tylko dwie myszki i bez podanych cen,włożyłem do wózka aby sprawdzić na skanerze.Chciałem kupić także worki do segregacji śmieci ,niestety pólka z workami na śmieci świeciła pustkami.Ceny myszki sprawdziłem i skaner działał bez zarzutów.Kolejki do kas nie były zbyt duże po trzy osoby ,było dużo czynnych kas.Kasjerka była bardzo miła i sympatyczna,przywitała mnie słowami dzień dobry widząc sporo zakupów na taśmie i brak reklamówki w ręce podała dwie bezpłatne reklamówki.Podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie.
Parking bardzo duży , spokojnie można zaparkować.Wejście do sklepu czyste,wokół paru pracowników ochrony.Na dziale z małym agd nikt nie podszedł aby zaproponować pomoc.Dwoje pracowników rozmawiało przy komputerze gdy ich poprosiłem o pomoc.Wybrałem kuchenkę mikrofalową ale od pracowników nie dowiedziałem się niczego ,żadnej rady ani pomocy w wyborze sprzętu.Na dziale z komputerami poprosiłem pracownika o pomoc w wyborze między dwoma laptopami.Pracownik miał sporą wiedzę na temat oferowanych laptopów ale nie zauważył że na jednym cena jest dużo zaniżona.Więc gdy się już okazało że jeden z tych laptopów jest zdecydowanie droższy niż pokazuje cenówka , postanowiłem wybrać ten tańszy.Przy kasie pracownik był uśmiechnięty, wytłumaczył jak działa gwarancja wydał paragon i pożegnał nas zwrotem grzecznościowym.
Na parkingu znalazłem miejsce bez żadnego problemu,przy wejściu wolne wózki a także koszyki na zakupy o dwóch rozmiarach.Na dziale z warzywami jest trochę mało miejsca nie ma możliwości się wyminąć z innymi klientami a także pracownikami.Na stoisku z wędlinami kolejka 6 osób ale obsługiwało trzech pracowników więc czekałem dosłownie minutę.Podłoga w sklepie czysta ,żadnych zbędnych papierków alejki nie pozastawiane kartonami.Przed kasami brak kolejek , czynne trzy kasy.Kasjerka uśmiechnięta,schludnie ubrana w czyste ubranie służbowe,jedynie cicho mówiła i niedosłyszałem do widzenia ani zapraszam ponownie,paragon został wydany spontanicznie.
Niespełna pięć sekund po wejściu z pokoju obok wyszła pani i z uśmiechem na twarzy zapytała" w czym mogę pomóc".Sama obsługa była bardzo sympatyczna , obsługa znała bardzo dobrze ofertę i ją prezentowałą.Jedyny minus to czas obsługi ponad godzinę i niestety obsługiwani byliśmy na stojąco, co przy długim czasie jest męczące.
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat oddziału naszego Banku w Tychach przy ulicy Dmowskiego 2. Cieszymy się, że jakość naszej obsługi i dbałość o Klienta spotkały się z Pana pozytywnym odbiorem. Mamy również nadzieję, że w naszej przyszłej współpracy damy Panu jeszcze więcej powodów do zadowolenia. Pana spostrzeżenia dotyczące formy obsługi odwiedzających oddział Klientów zostały przekazane Dyrektorowi w/w oddziału. Zapewniamy, że dołożymy starań, aby poprawić nasze działanie w tym zakresie. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Jakości i Współpracy z Klientem
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.