Dnia 30.07.2010 robiłem zakupy w Hipermarkecie, chcąc zakupić ciasto z działu świeże, na jednym z ciast odnalazłem produkt z pleśnią co dziwne termin ważności bym do 2.08.2010, zapytałem ekspedientkę z działu o świeżość produktów stwierdziła iż wszystkie produkty są dzisiejsze, zwróciłem uwagę iż jedynie świeża na tym produkcie jest metka ze zmianą daty ważności gdyż na Cieście jest pleśń. Pani ekspedientka wzięła ciasto wrzuciła do kosza na śmieci jedyną odpowiedzią jaką uzyskałem "zdarza się", następnie udałem się na dział mięso - wędliny gdzie zostałem obsłużony w 20 minut gdyż zapał do pracy Pani z obsługi był naganny, na zadane pytanie o różnice pomiędzy dwiema wędlinami stwierdziła - "cenowa". W hali sprzedażowej porządek co daje plusa dla wyglądu miejsca obsługi jednak brak zaangażowania pracowników do pracy.
Nieład na półkach z towarem, brak wiedzy na temat produktów przez personel, brak wiedzy Kasjerki na temat usługi oferowanej przez Real dotyczy systemu ratalnego przy płatności Kartą Kredytową Real. Brak zainteresowania Pracowników, udzielaniem wszelkiej pomocy w odnajdywaniu szukanego towaru przez klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.