Fatalna obsługa realizacji zamówienia przez salon w Krakowie przy ulicy Pilotów 6 i absolutnie niedopuszczalne podejście do klienta. Brak realizacji dostawy we wskazanym terminie bez żadnego powiadomienia ze strony sklepu. Po wykonaniu telefonu na infolinie, sprawa została przekazana do salonu obsługującego zamówienie, który informuje, że zakupiony towar nie został uwzględniony w transporcie na wyznaczony dzień. Oddział sam z siebie nie przekazał żadnej informacji. Doświadczenie klienta na najniższym możliwym poziomie, brak próby jakiegokolwiek polubownego rozwiązania sprawy i rekompensaty. Na dzień przyjazdu nowego łóżka zaplanowałam wywóz starego, poprzez co nie mam na czym spać do momentu realizacji zamówienia. Sklep nie oferuje nic poza pustymi przeprosinami. Sytuacja jest absolutnie niedopuszczalna, a brak powzięcia odpowiedzialności za zaistniały stan rzeczy przez sklep i próby zadośćuczynienia tudzież rekompensaty, choćby w formie zwrotu kosztów za transport i wniesienie, zasługuje na największe możliwe potępienie. Odradzam zakupy w tym sklepie każdej osobie, która szanuje siebie i swój czas. Firma nie ma najmniejszego pojęcia, czym jest odpowiedni Customer Experience i jak buduje się markę. Proszę omijać szerokim łukiem. Oszczędzi to wielu nerw i frustracji. Pozostaje trzymać kciuki, że tego typu antyklienckie twory zajmujące się "handlem" nie utrzymają się na rynku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.