Wizyta w sklepie Społem nie należy do najprzyjemniejszych.Ceny nie są tak atrakcyjne jak w innych sklepach a do tego obsługa klienta jest na niskim poziomie.Panie z obsługi odzywają się do klienta jakby pracowały tam za kare a obsługa klienta to konieczność.Najlepiej jakby nie przychodzili. Panie na kasie kasują tak jakby "musiały" to robić a jak klient płaci kartą i trzeba użyć terminala to już "katastrofa". Odzież pracownicza sprawia że czuję się jak 20 lat temu kiedy chodziłem z mamą na zakupy.Wolę iść do innego sklepu.
Jestem pod wrażeniem obsługi klienta w TESCO .Miałem sytuacje ,że chciałem kupić sos czekoladowy.Szukałem go na różnych działach i to zajęło mi sporo czasu. W końcu zdecydowałem się aby poprosić o pomoc kogoś z obsługi. Podszedłem do pierwszej kobiety z obsługi odpowiedziała mi ,że niestety nie wie gdzie mogę to znaleźć ale długo nie czekała i przez telefon zapytała innych osób z obsługi gdzie się sos znajduje. Szybko znalazłem szukany produkt.Zaskoczony jestem bo w innych hipermarketach jeśli kogoś pytałem o podobne rzeczy to słyszałem krótkie"gdzieś tam dalej chyba" Ludzie pracują w sklepie a nie wiedzą gdzie co jest a nawet nie starają się dowiedzieć . Mam miłe doświadczenia z TESCO i polecam je innym.
Z zakupów w TESCO jestem bardzo zadowolony. Jeśli mam robić zakupy to wybieram TESCO. Ceny są tam niskie oraz obsługa miła. Mam po drodze inne supermarkety ale wole robić tam zakupy.Wile kas jest otwartych przez cały czas więc rzadko można tam spotkać długie kolejki. To że TESCO jest otwarte 24h na dobę ułatwia to funkcjonowanie.Nierzadko kończę pracę o 22 i po pracy jadę zrobić zakupy na spokojnie właśnie do TESCO.Najnowsza promocja ze zbieraniem punktów za zakupy w TESCO bardzo przyciąga właśnie do tego sklepu. Polecam ten hipermarket.
Mam dość niemiłe zdanie o tej firmie kurierskiej.Jaki jest sens prowadzenia firmy ,która "dostarcza" klientowi przesyłki niby do domu skoro i tak muszę iść po nią do najbliższego urzędu pocztowego. Kurierzy rozwożą przesyłki w czasie kiedy większość ludzi jest w pracy. Kurier nie dzwoni ,że jest przesyłka do odebrania( co robią inne firmy kurierskie) Męczy mnie to jeśli po pracy koło 18 muszę jeszcze wybrać się po paczkę, którą miał dostarczyć mi kurier.Jak ma mi dostarczyć skoro byłem w pracy? Wygoda i szybkość otrzymania przesyłki zamieniła się w stanie w kolejce w urzędzie pocztowym po odebranie paczki.
Jeśli jesteś głodny i chcesz dobrze zjeść nie wychodząc z domu to polecam KFC.Zamawiając u nich raz wpisują cie do "bazy" i za drugim razem nie musisz podawać adresu dostawy(bardzo miłe zaskoczenie)Ostatnim razem powiedzieli ,że na dostawę trzeba czekać do 40 min. Nim się przygotowałem z pieniędzmi i ustawiłem film już kolega z dostawą czekał pod drzwiami.Bardzo miła i szybka obsługa.Polecam
Bardzo niemiło mnie zaskoczył kontakt z infolinią Operatora telefonii stacjonarnej TELE2. Już na początku rozmowy operator infolinii zadaje pytania, które teoretycznie są po to aby mógł mnie zweryfikować. Każda osoba znająca mój pesel i miejsce zamieszkania mogłaby mieć dostęp do moich danych .Gdzie ochrona danych osobowych i moje bezpieczeństwo? Szybkość i rzetelność udzielanych mi informacjo pozostawia wiele do życzenia Zdarza się tak ,że dzwoniąc kilka razy na infolinie dostaje zupełnie inne informacje. Nie polecam kontaktu z tą firmą przez infoliinie.
W Olsztynie jest wiele aptek ,jednak ja korzystam z jednej ARNIKA. Wystrój i wyposażenie sali sprzedażowej oraz kompetencja obsługi zachęca do zakupów. Jest również powodem , dla którego chętnie polecam ją znajomym.Z kolejkami się praktycznie nie spotkałem ponieważ jest tam odpowiednia ilość personelu , aby sprawnie obsłużyć klienta. Można tam kupić nie tylko leki ale i kosmetyki więc asortyment mają bardzo szeroki.Liczne promocje również zachęcają do zakupów i robię to z wielką ochotą. POLECAM
Od wielu tygodni nosiłem się z zamiarem kupna aparatu fotograficznego. Odwiedziłem wiele sklepów i serwisów internetowych. Wybór padł na mixelectronics.pl. Złożyłem zamówienie, niemalże natychmiast otrzymałem informację zwrotną , potwierdzenie wysyłki towaru, a następnie informację, że aparat dotarła do salonu w Elblągu (zamówienie złożone w piątek popołudniu, sprzęt można było odebrać we wtorek ok. 13!) . W sklepie pojawiłem się 10 min. przed zamknięciem – a trzeba było jeszcze przygotować dokumenty do sprzedaży ratalnej. ZERO PROBLEMÓW – panowie bardzo sympatyczni załatwili sprawę bardzo szybko. Tuż po mnie przyszedł jeszcze ktoś z zamiarem kupna komputera - ZERO PROBLEMÓW. Na koniec jeszcze mi podziękowano za dokonanie zakupu zarówno w sklepie jak i e-mail. POLECAM !!!!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.