Jako poszkodowana w kolizji drogowej przez klienta Hestii zgłosiłam szkodę samochodu we wrześniu. Szkoda została przyjęta ale nie poinformowano mnie jakie dokumenty są potrzebne z mojej strony. Dowiedziałam się o tym przypadkiem dzwoniąc osobiście do działu obsługi. Dopiero wtedy konsultant telefoniczny poinformował mnie co mam dostarczyć, od momentu dostarczenia likwidatorowi szkody przysługuje 14 dni roboczych na dokonanie wyceny, wczoraj termin ten upłynął a ja dalej nie otrzymałam żadnej informacji pomimo przekroczenia obowiązujących terminów, ani wypłaty gotówki na którą czekam. Jedynym plusem jest to że faktycznie są zapisywane przez konsultantów informacje które podaję im telefonicznie odnoście adresu e-mail bądź nr rachunku bankowego.
W restauracji KFC obsługiwała mnie młoda dziewczyna, była ubrana standardowo w ubranie robocze KFC. Wyglądała czysto i zadbanie. Zrozumiała zamówienie i nie było potrzeby powtarzać, zrealizowała je bardzo szybko i zgodnie z moją wolą w szczegółach ( prosiłam aby kurczak był pikantny). Dodatkowo zaproponowała mi do zestawu sos.
Przyjęła gotówkę i wydała prawidłowo resztę. Podziękowała, życzyła smacznego i zaprosiła ponownie, odchodziłam od lady usatysfakcjonowana sprzedawczyni pozostawiła do życzenia jedynie uśmiech którego zabrakło na widok chcącego złożyć zamówienie klienta oraz klienta odchodzącego od kasy z zamówieniem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.