Opinie użytkownika (2)

Obsługa przez pracowników...
Obsługa przez pracowników powinna wszędzie, tak wyglądać jak w tej placówce! Wszystkie branże powinny brać przykłąd z tak doskonałej obsługi.

Anno

12.11.2014

mBank

Placówka

Katowice, 1 maja 2

Nie zgadzam się (0)
23.01.2019
Odpowiedź firmy
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Największą wagę przykładamy do obsługi naszych klientów. Chcemy, aby każdy nasz klient znalazł w mBanku produkt, którego szuka, a nasi pracownicy byli faktycznie doradcami dla klientów. Cieszę się, że to wszystko znalazła Pani w naszej placówce w Katowicach przy ulicy 1 Maja. Wysoka jakość obsługi klientów w placówkach mBanku została potwierdzona także oceną w niezależnych rankingach jakości obsługi Pulsu Biznesu i TNS. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku doradcy spełnili Pani oczekiwania i zasłużyli na słowa pochwały. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach naziemnych (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Rafał Chyra, mBank
Od samego wejścia...
Od samego wejścia zawsze zostaje przywitana przez pracownika. Nie ważne co idę załatwić jestem mile widziana i to się liczy w dzisiejszych czasach! Nie stoję w kolejkach i zawsze jestem obsłużona przez kompetentnego doradcę. Bank jest idealny dla osób ceniących sobie wysoką jakość obsługi.

Anno

15.11.2013

mBank

Placówka

Katowice, Powstańców 43

Nie zgadzam się (0)
18.01.2020
Odpowiedź firmy
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez MultiBank usług. Dbamy o to, aby nasi Doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu Klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi Klienci czuli się w naszych placówkach komfortowo. Wysoka jakość obsługi klientów w placówkach MultiBanku jest naszym znakiem rozpoznawczym od lat. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku Doradca spełnił Pani oczekiwania. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z MultiBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach naziemnych(http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug) lub poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Rafał Chyra, MultiBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi