Robiąc zakupy w tym sklepie warto zwrócić uwagę przy kasie czy ceny się zgadzają, gdyż bardzo często na półkach widnieją nieaktualne ceny. Często na stoisku garażeryjnym lub cukierniczym nie ma pracownika i wraca z zaplecza dopiero, gdy zbierze się kolejka. Personel jest na ogół uprzejmy i chętnie udziela informacji np. gdzie znajduje się szukany przez nas produkt. Towar na półkach niestety bywa czasami okurzony. Ilość otwartych kas jest zależna od kolejek, także można liczyć na w miarę sprawną obsługę. Sklep oceniam pozytywnie, lecz pracownikom przydałaby się większa dbałość o szczegóły.
W niedzielne popołudnie udałam się ze znajomymi do Pizzerii Zamkowej. Miałam zarezerwowany stolik na 5 osób. Okazało się jednak, że rezerwacja nie została przekazana personelowi ( była dokonana drogą mailową, szef potwierdził rezerwację, lecz jej nie przekazał). Brak odpowiedniego stolika nie był jedynym problemem, gdyż zabrakło ciasta. Zaproponowano nam przybycie za godzinę. Po ponownym przybyciu musieliśmy sami złączyć sobie stoliki i przenieść krzesła. Czas oczekiwania na pizzę nie był zbyt długi. Lokal posiadał ładny wystrój, był czysty, z wyjątkiem toalety. Pizze były smaczne, upieczone na cienkim cieście przypominały nieco tradycyjne włoskie pizze. Przepływ informacji w tej jednostce pozostawia wiele do życzenia. Dało się zauważyć również złą organizację i małe nastawienie się na potrzeby klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.