Dzwoniłam na infolinię, ponieważ sprzedałam samochód z polisą zakupioną w tej ubezpieczalni.Otrzymałam zwrot pieniędzy na konto i nie wiedziałam skąd wzięła się taka kwota. Na infolinię dodzwoniłam się bardzo szybko. Jak się okazało, początkowo połączyłam się ze złym działem - uprzejmy pan od razu przekierował rozmowę do odpowiedniego działu. Połączenie odebrała kobieta, która bardzo szybko sprawdziła historię mojego ubezpieczenia i poinformowała mnie skąd wzięły sie takie wyliczenia i jak dalej sytuacja będzie wyglądać. Jestem bardzo zadowolona z obsługi bo pracownica w jasny sposób przekazała mi niezbędne informacje.
Robiłam zakupy w Auchan, poszłam na dział 'bazarek luz'. Podczs gdy ja wybierałam produkty dla siebie, pracownica działu pomagała pewnemu małżeństwu w zważeniu i ometkowaniu ich produktów. Kiedy małżeństwo zostało już obsłużone, pracownica dostrzegła, że czegoś szukam i zaproponowała mi swoją pomoc. Poprosiłam Panią o uzupelnienie jagód goi gdyż było już ich mało w pojemniku (kobieta niezwłocznie otwarła dla mnie nową paczkę) a następnie wyjaśniała mi róźnicę pomiędzy dwoma rodzajami orzeszków, o które pytałam. Na dziale panował porządek i nieczego nie brakowało. Każdy produkt był podpisany i miał cenę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.