Zatrudniony personel zdaje się nie radzić sobie z ilością klientów sklepu. Podczas wizyty, w piątek w godzinach popołudniowych, w sklepie panował nieład. Ubrania, które nie należą do tanich, leżały na ziemi, w przymierzalniach na podłodze znaleźć można było kłęby kurzu, a zabiegany personel nie miał czasu dla klienta.Długo trzeba było czekać na pomoc personelu. Plusem tej wizyty było zaangażowanie jednej pracownicy sklepu, która znalazła czas i pomogła wyszukać określony produkt oraz rozmiar. Miała ona duża wiedzę na temat asortymentu sklepu i była miła w stosunku do klienta. W porównaniu ze sklepami należącymi do tej sieci, które znajdują się w innych miejscach, Zara w CH Magnolia Park zasługuje na słabszą opinię.
Wizyta w restauracji przebiegła pomyślnie. Obsługa kelnerska była wykwalifikowana i miała dużą wiedzę na temat dań z karty. Kelnerka starała się dbać o klienta, jednak minusem jest fakt, że dość długo trzeba było czekać na podanie menu ( 10 minut). Jakość i klasa produktów na najwyższym poziomie, natomiast stosunek wielkości porcji do jej ceny był nie adekwatny. Sałatka z kozim serem w cenie 46 zł, mogła nadawać się jedynie na przystawkę o czym klient nie został poinformowany. Pomimo tego smak był bardzo dobry, więc restauracja może zostać oceniona na "dobrą".
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.