Trochę za małe zainteresowanie klientem. Zbyt długo czekałam na pomoc pracownika. Ostatecznie sama musiałam sobie poradzić. Jeśli chodzi o wybór i jakość produktów to super!
Jakość obsługi oceniam na zadowalającą. Wszystko uzależnione jest od sprzedawcy, na którego trafię w danym dniu. Podoba mi się, że ekspedientki witają każdego klienta, który wchodzi do sklepu. Widać, że firma ma swoje standardy obsługi i sprzedawcy je przestrzegają (przywitanie każdego klienta, sprzedaż wiązana przy kasie, czy propozycja produktu przy kasie, doładowania, pożegnanie klienta). W większości przypadków obsługa jest bardzo pomocna. Chętnie odpowiada na pytania i wskazuje dane przedmioty. Czasem jednak niektóre osoby z obsługi są wyraźnie zniecierpliwione, zdawkowo odpowiadają na pytania i wypowiadają bardzo automatycznie wyuczone, obowiązkowe sformułowania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.