Zawsze szybko, bez kolejek. Pracownicy polecają dodatkowy produkt przy kasie. Pamiętają o naliczeniu punktów na karcie. Pracownik stacji szybko zareagował na zgłoszony problem z myjnią, która jest przy budynku stacji.
W oddziale panuje sztywna, proceduralna atmosfera. Pracownik, który mnie obsługiwał nie znał odpowiedzi na nurtujące pytania związane z posiadaną usługą i nie wykazywał chęci rozwiązania problemu.W oddziale czysto i schludnie.
Dzień dobry, dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Jakość obsługi klientów w naszych placówkach jest dla nas priorytetem. Jest mi bardzo przykro, że źle się Pani czuła w naszej placówce.
Pani uwagi na pewno zostaną przez nas wykorzystane do poprawienia jakości obsługi w naszym oddziale. Mam nadzieję, że w przyszłości wróci Pani do mBanku i ponownie skorzysta z naszych usług w placówce w Zabrzu przy ulicy Wolności 265/267. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach naziemnych (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki) lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800 z telefonów stacjonarnych i komórkowych.
Z pozdrowieniami Rafał Chyra, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.