Bardzo dobrze. Strona przejrzysta i nowoczesna. Czat z pracownikami banku oceniam średnio. Czasem można trafić na kompetentną osobę, a czasem na pracownika, który sprawia wrażenie pracującego w banku pierwszy dzień. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi w mBanku. Mam nadzieję, że będzie Pani miała same pozytywne doświadczenia z rozmów z naszymi pracownikami. Zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Dobrze. Obsługa pomocna...
Dobrze. Obsługa pomocna i kompetentna, nie budziła moich zastrzeżeń. Problem z jakim przyszłam był szybko rozwiązany. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Bardzo dziękuję za zgłoszenie swojej obserwacji na temat obsługi w placówce mBanku w Kłodzku. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, by poziom obsługi świadczony przez pracowników jak i wygląd naszych placówek spełniał najwyższe standardy. Przypominam, że pozostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Z pozdrowieniami Paweł Danielecki, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.