Brak przywitania przez personel sklepu. Duża powierzchnia sprzedażowa, przestrzenne wnętrze. Utrzymany względny porządek, dobre oświetlenie. Dobra prezentacja tematów, kolekcji. Na sklepie zostałam poinformowana o możliwości przyłączenia się do clubu H&M i licznych korzyści płynących z tej wirtualnej karty. Pani była miła, uprzejma, uśmiechnięta i nie była natarczywa. Pytając o sklep internetowy także otrzymałam wyczerpującą odpowiedź.
Na samym początku przywitała mnie ciekawa i dobrze zestawiona witryna z widocznymi cenówkami i jasno oświetlonymi, nienagannie ubranymi manekinami. Przy wejściu do sklepu nie zostałam przywitana, nikt z obsługi nie zauważył mojego wejścia do sklepu mimo niewielu klientów w środku. Zauważyłam 3 pracowników, jedna osoba przy kasie i dwie na sklepie, poprawiające ułożenie ubrań. Przy zapytaniu o konkretny model spodni panie chętnie pomogły, były skłonne poszukać rozmiaru na magazynie. Nie zaproponowano nic innego, nie zaprowadzono do przymierzalni. W przymierzalni również brak asysty pracownika. Małe zainteresowanie klientem. Pytając w kasie o sklep internetowy zostałam przywitana i dobrze poinformowana o możliwości zamawiania odzieży do sklepu i czasie oczekiwania na przesyłkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.