Mam zastrzeżenia do ochrony która nie reaguje w sytuacji gdy klient jest agresywny i obraża obsługę, drze się na cały sklep A jedynymi osobami które reagują są inni klienci
Sklep w ogólnej ocenie w porządku, dość dobrze zaopatrzony choć nie da się nie zauważyć chaosu na regalach, szczególnie tych promocyjnych i śmieci w przejściu na podłodze. Nie bylo kolejek więc nie musieliśmy czekać na obsługę. Pani przy kasie była dość mocno zaabsorbowana rozmową z koleżanką. Rozmowa toczyła się w trakcie liczenia zakupów więc udało mi się dowiedzieć co oznaczają konkretne kody alarmowe np. Kod 5000 i który pracownik na nie nie reaguje. Ostatecznie nic mnie nie zraziło do sklepu ale nic wyjątkowo nie zachęciło mnie do ponownych odwiedzin.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje dotyczące naszego marketu we Włocławku.
Pragniemy poinformować, iż wszystkie zgłoszone przez Panią uwagi te pozytywne i negatywne przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej.
Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.