Wczoraj wybrałam się do salonu Orange w moim mieście. Chciałam się zapytać o ofertę przejścia z Kartę na Mixa... Jak tylko weszłam do salonu który jest zlokalizowany w miarę w centrum miasta, ujrzałam Panią która jak tylko przekroczyłam próg przybiegła do mnie i grzecznie spytała w czym może mi pomóc. Odpowiedziałam Pani na pytanie a ona rzeczowo opowiedziała mi o ofertach i przedstawiła taką która jest dla mnie najbardziej odpowiednia. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi w tym salonie Orange. Pani nie próbowała mi wcisnąć oferty która mi się nie podobała ( ponieważ taki ma plan na dzisiaj aby jej przyznano premię) tylko słuchając tego co do niej mówię dobrała mi jak najlepszą ofertę. Salon sam w sobie też był bardzo ładny, wszystko ze sobą współgra, stanowiska pracowników oraz miejsce dla klientów.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi tego salonu. Wszystkim polecam.
Wczoraj po wyjściu z pracy udałam się do PZU w celu wymiany książeczki składek mojego ubezpieczenia. Lokal w którym znajduje się firma jest dość duży i dobrze zlokalizowany ( w samym centrum miasta). Po wejściu do PZU zastałam czyste i chłodne jak na ta porę roku pomieszczenie z wyraźnie zaznaczonymi stanowiskami. Po przeczytaniu wszystkich stanowisk udałam się do wybranego przeze mnie stanowiska i stanęłam w kolejce(przede mną było dwie osoby). Cierpliwie czekając na swoją kolej rozglądałam się wokół. Wszystko było świetnie zorganizowane. Stanowiska wygodne dla pracowników które pozwalają im na bezpośredni kontakt z klientem, miejsca wszędzie było dużo tak więc nikt nie musiał się przepychać ani tłoczyć. Wygląd samego lokalu też jest ładny w przyjaznych kolorach co sprawia iż miło jest przychodzić do takiej placówki. Kiedy nadeszła moja kolej bardzo miła Pani zapytałam mnie o co chodzi a ja wyjaśniłam jej sprawę. Powiedziała że zajmie nam to 5 min. i naprawdę tyle to zajęło. Pani która mnie obsługiwała była bardzo miłą i rzeczowa. Po obiecanych i dotrzymanych 5 min. oraz podpisaniu kilku dokumentach dostałam nową książeczkę składek.
Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi tej placówki. Miła i rzetelna obsługa. Polecam wszystkim.
Wczoraj zanim wyszłam z pracy na stronie domowej Link 4 zapisałam się z prośbą i kontakt . O Godzinie 16:20 zadzwoniła do mnie Pani i zaczęłam mi zadawać mnóstwo pytań ....Po 20 pytaniu Spytałam ile jeszcze czasu to zajmie ponieważ chciałabym ugotować obiad a ona niegrzecznym głosem że skoro zdecydowałam się napisać z prośbą o kontakt na ich stronie to powinnam mieć czas na przeprowadzenie takiej rozmowy . Na to ja jej odpowiedziałam iż powinna się kierować hasłem : Nasz klient nasz Pan Ale ona widocznie inaczej do tego podeszła ...
Reasumując nie jestem zadowolona z jakości obsługi tej firmy . Powinni bardziej dostosować się do klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.