Jako częsta klientka marketu, mogę polecić sklep ze względu na korzystne ceny i szybką obsługę. Nawet przy natężonym ruchu, czas oczekiwania przy kasie nie jest zbyt długi. Kasjerki są uprzejme, personel wykładający towar pomocny. Market jest dobrze zaopatrzony, w asortymencie panuje porządek. Zastrzeżenia mam co do sposobu rozmieszczenia towaru, zwłaszcza tzw. artykułów sezonowych/okazjonalnych. Pojawiają się one często w formie wielkich palet na środku przejazdu między alejkami i torują drogę osobom z dużymi wózkami. Zdarza się także, że poranna dostawa świeżych produktów (np. ryb), nie jest dostępna na sklepie w dniu dostawy, ponieważ osoby wykładające towar nie nadążają z rozładunkiem palet. Zawiedziony klient otrzymuje wtedy informację, że towar jest w magazynie, ale nie wiadomo, kiedy będzie na półce.
Dziękujemy za zgłoszenie opinii na temat naszego marketu w Andrychowie.
Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z cen oraz poziomu i sprawności obsługi w naszym markecie.
Dziękujemy również za zwrócenie uwagi na kwestię utrudnień w przemieszczeniu się po markecie ze względu na obecność palet, jak również na dostępność produktów promocyjnych. Przekazaliśmy Pani uwagi do dyrekcji marketu, która z pewnością dokładnie je przeanalizuje.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Zespół Kaufland.
W trakcie wizyty...
W trakcie wizyty w Salonie otrzymałam kompetentną informację i wskazówki, w jaki sposób dokonać zmian w posiadanych umowach. Osoby z obsługi Salonu były uprzejme, udzielały rzeczowych odpowiedzi, zgodnych ze standardami Operatora. Generalnie każdą wizytę w Salonie wspominam miło, obsługa jest bardzo rzeczowa i pomocna.W Salonie panował porządek. Minusem jest tylko mała przestrzeń obiektu oraz zwykle długi czas oczekiwania w kolejce. Dla matki z dzieckiem w wózku przestrzeń Salonu jest bardzo nieporęczna. Dla większych dzieci mile widziany byłby mały stolik z kolorowankami, który zająłby je na czas załatwiania spraw przez mamę. Oferta Operatora bywa czasem mało satysfakcjonująca dla stałych klientów, oczekujących dodatkowych bonusów za lojalność. Niektóre procedury, jak np. zawieranie umowy, mogłyby być mniej czasochłonne lub realizowane w inny sposób, który pozwoliłby skrócić czas oczekiwania na obsługę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.