Obsługa klientów w markecie jest na bardzo wysokim poziomie. Zawsze są chętni do pomocy i nawet jeżeli klient prosi o pusty karton, który w chwili obecnej jest pełny to pracownicy bardzo chętnie go udostępniają.Minusy sklepu: słabe oświetlenie, częste wrażenie bałaganu w alejce przy stoisku mięso, wędliny.Osobiście polecam.
Osobiście bardzo lubię robic zakupy w Tesco jednak z uwagi na personel i wrażenie ciągłego bałaganu w hipermarkecie w Krasnymstawie zakupy robię tam tylko wtedy kiedy jestem do tego zmuszona. Personel hipermarketu jest bardzo negatywnie nastawiony na potrzeby klienta. Pracownik poproszony o pomoc nie stara się zadbać o potrzebę klienta, a jedynie w jak najbardziej lakoniczny sposób odpowieda na pytanie klienta jednocześnie zniechęcając go do dlaszych pytań lub poproszony o pomoc w zdjęciu towaru z wyższej półki znika i już się ponownie nie pojawia - klientowi pozostawia dwie opcje: zdjąć ten towar samemu (nie przestrzegając jakichkolwiek przepisów BHP) lub kupić ten towar w innym sklepie.Pracownik, który obsługuje kasy samooobsługowe jest przez większość czasu zajęty rozmową ze znajomą a poproszony do punktu obsługi klienta ignoruje go i dokańcza rozmowę ze znajomą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.