Moim zdaniem US Płock jest bardzo dobrze zorganizowaną jednostka. Jeśli chodzi o obsługę klienta, mogłaby ona przebiegać sprawniej, gdyby przy dużej ilości interesantów, otworzono większą liczbę okienek do obsługi. Jeśli chodzi o samą obsługę, kontakt z urzędnikiem to przebiega on bardzo życzliwie oraz sprawnie. Nie ma potrzeby podchodzenia po dwa razy do tego samego okienka, wszystko jest załatwiane od ręki o ile oczywiście jest to możliwe. US zazwyczaj nie kojarzy się dobrze i często jesteśmy zdenerwowani, gdy dostajemy wezwanie do tegoż urzędu, lecz jeśli obsługa jest kompetentna pozostają nam miłe wspomnienia. I tak własnie jest w tym urzędzie. Jedyne co można by było zmienić to własnie otworzyć okienka dla interesantów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.