Jeżeli chodzi o rozpatrywanie reklamacje w Tesco to nie polecam... Nie dość że produkt niskiej jakości (cena nieadekwatna do jakości produktu) ponad miesiąc czasu na odpowiedz to trochę za dużo. W ogóle brak kompetencji oraz wiedzy na ten temat.. Obsługa nie miła, ostatnio Pani tam pracująca zamiast pomóc w odnalezieniu ceny do danego produktu to wyśmiała wręcz skąd ona ma widzieć jaka cena.
Jeżeli chodzi o rozpatrywanie reklamacje w Tesco to nie polecam... Nie dość że produkt niskiej jakości (cena nieadekwatna do jakości produktu) ponad miesiąc czasu na odpowiedz to trochę za dużo. W ogóle brak kompetencji oraz wiedzy na ten temat.. Obsługa nie miła, ostatnio Pani tam pracująca zamiast pomóc w odnalezieniu ceny do danego produktu to wyśmiała wręcz skąd ona ma widzieć jaka cena.
Powolna obsługa przy kasach, delikatny bałagan na pułkach ale jeśli chodzi o jakieś zapytania zawsze miła obsługa, która zaprowadzi do poszukiwanego produktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.