Opinie użytkownika (2)

Getinonline nie jeden...
Getinonline nie jeden osobie obilo sie o uszy a nie jednej osobie sie czka na sama mysl o tej instytucji. Moja histroria i moich bliskich ktorzy równiez dali sie namowić na wspolprace jest dosc dluga, ale niezmienia to faktu,że odliczam dni lub miesiace aby zakonczyc wspolprace z ta instytucją. Niestety nie wiem kto przyznal im nagordy dotyczące ich profesjonalizmu, rzetelnosci i uczciwosci. kilka krotnie zdarzylo się,że dzieki ich super modernizacją zostawałam bez mozliwosci zaplacenia kartą- pomimo srodków na koncie lub tez kilka krotnie naliczyli mi opłaty przez tzw. bład techniczny ich systemu. Jakie kolwiek podkniecie z ich strony trzeba samemu prostowac, wiecznie sledzić wyciagi i oczekiwac np. kilka tygodni na odpowiedzi z ich strony poniewaz na infolinie albo nie mozna sie dodzownic albo nie potrafia odpowiedziec na pytania. mialam do czynienia z wieloma bankami ale ta firma przekroczyla wszelkie granice smaku.

Anna_5513

31.12.2014
Nie zgadzam się (0)
Piotr i Paweł...
Piotr i Paweł od niedawana króluje na naszej dzielnicy, nie zaprzeczalnie poczatek dzialanosci spowodował, że zaczelismy robic tam bardzo chetnie zakupy zeryzgnujac z miejsc konkurencyjnych. sklep byl zaopatrzony w 100% w towar wysokiej jakosci i w bardzo przystepnych cenach, a zabawa dzieki której mozna bylo zgarnąć 15% na kolejne zakupy spowodowała,ze jeszcze czesciej goscilismy w tym sklepie. Niestety widac ewidnetnie,że własciciele marki badz dyrektor skelpu usiedkli na laurach. w sklepie w okresie poswiatecznym gorzej niż w biedronce, polki puste, zatowarowania sklepu brak. Panie kasjerki są prze mile i gratuluje im cierpliwosci w zmaganiu sie z klientami, ale obsługa sklepu zaczyna spadac, szczegolnie pod wzgledem niekompetencji w przekazywaniu informacji badz nieznania towaru na danym dziale szczegolnie na dziale Warzywa i owoce, nieczytelne ceny, towar sredniej swiezosci. Pierwsze zafascynowanie sklepu zaczyna mijac i niestety chyba bedzie trzeba wrocic do konkurecji gdzie pomimo wszystko jakosc nie spadła.Pozdrawiam z nadzieja ze ktos z dyrekcji to przeczyta i zacznie wyciagac wnioski, bo najwazniejsze jest to aby sklep byl dla ludzi a nie ludzie dla sklepu- chociaz i tu mozna by bylo postawic znak równosci.

Anna_5513

31.12.2014

Piotr i Paweł

Placówka

Katowice, Gawronów 4

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi