Opinia użytkownika: Anna_5513
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Getinonline nie jeden osobie obilo sie o uszy a nie jednej osobie sie czka na sama mysl o tej instytucji. Moja histroria i moich bliskich ktorzy równiez dali sie namowić na wspolprace jest dosc dluga, ale niezmienia to faktu,że odliczam dni lub miesiace aby zakonczyc wspolprace z ta instytucją. Niestety nie wiem kto przyznal im nagordy dotyczące ich profesjonalizmu, rzetelnosci i uczciwosci. kilka krotnie zdarzylo się,że dzieki ich super modernizacją zostawałam bez mozliwosci zaplacenia kartą- pomimo srodków na koncie lub tez kilka krotnie naliczyli mi opłaty przez tzw. bład techniczny ich systemu. Jakie kolwiek podkniecie z ich strony trzeba samemu prostowac, wiecznie sledzić wyciagi i oczekiwac np. kilka tygodni na odpowiedzi z ich strony poniewaz na infolinie albo nie mozna sie dodzownic albo nie potrafia odpowiedziec na pytania. mialam do czynienia z wieloma bankami ale ta firma przekroczyla wszelkie granice smaku.