Posiadam konto osobiste w banku Credit Agricole. Tydzień temu musiałam zapłacić kilka rachunków i udałam się do placówki na ul. Krakowskiej. Choć weszłam do oddziału banku kilka minut przed zamknięciem zostałam bardzo miło obsłużona. Pracownica banku poleciła mi wykonanie przelewów ze swojego konta mimo iż chciałam płacić gotówką. Dzięki temu mogłam zaoszczędzić kilka złotych, a moja wizyta w banku się przedłużyła o kolejne kilka minut. Personel jest bardzo kompetentny . Uprzejma pracownica pożegnała mnie z uśmiechem na twarzy, mimo że opuszczenia oddział 15 min po jego zamknięciu.
Kilka dni temu byłam klientką sklepu Carrefour. Byłam świadkiem bardzo nieprzyjemnej sytuacji. Starsza kobieta szukała produktu, który miał być w promocji (były to śledzie w oleju). Kobieta nie potrafiła ich znaleźć, wiec poprosiła kobietę wykładającą towar o pomoc. Pracownica Carrefoura bardzo niemiłym tonem odpowiedziała kobiecie, że ona zajmuje się tylko wykładaniem towaru i nie ma czasu na szukanie.Idąc w kierunku kasy z trudem można przejechać wózkiem, ponieważ w wielu miejscach były porozstawiane palety z towarem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.