Stacja paliw nie posiada obsługi która może pomóc podczas tankowania samochodu. Ponadto personel obsługujący klienta za ladą, jest mało sympatyczny i nastawiony na klienta negatywnie. Lokalizacja samej stacji paliw jest w dobrym miejscu. Dużym plusem dla stacji są ceny jakie oferują
Klient nie może liczyć na pomoc ze strony obsługi sklepu. Jeżeli klient potrzebuje danej informacji to sam musi się zgłosić do obsługi, a otrzymanie takiej informacji wiąże się z ogromną stratą czasu. Zbyt mała ilość punktów sprawdzenia cen. Sklep dobrze zaopatrzony, rozmieszczenie poszczególnych działów jest jasno opisane.
Jesteśmy wdzięczni, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Piasecznie. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Dzięki Pani opinii postaramy się dokonać usprawnienia dziedzin, które oceniła Pani negatywnie. Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.