Bardzo źle. Nie polecam przedłużenie abonamentu wiąże się z podwyższeniem abonamentu niestety nowi klienci otrzymuję lepsze oferty niż stały klient. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Jakość obsługi fatalna typowo olewczo w stronę klienta. Czułam się jak bym im przeszkadzała w czytaniu gazet i oglądaniu tv. Nie polecam. Najgorsza obsługa w okolicy.
Cały czas bałagan na sklepie niby sklep otwarty od 5 rano a trzeba szukać obsługi po całym sklepie aby ktoś łaskawie obsłużył klienta nie potrafią się zorganizować.
Najgoszy market w Nowym Tomyślu mega kolejki zawsze przy jednej i tej samej kasjerce tyle czasu pracuje a obsługa fatalna zero zaangażowania w obsługę klienta warzywa nieświeże ogólnie porażka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.