Wchodząc do sklepu pracownik od razu przywitał mnie słowami "dzień dobry", ale zrobił to w bardzo oschły sposób, wręcz lodowaty co już nastawiło mnie negatywnie. Nie mogłam znaleźć interesującej mnie bluzki więc poprosiłam pracownika o pomoc. Niestety pracownik był mało zainteresowany mną i moimi potrzebami. Wszystkie czynności przy obsłudze były wymuszone miałam wrażenie, że przeszkadzam. Jestem zdegustowana wizytą w tym sklepie.
Kilka dni temu odwiedziłam sklep Tchibo w CH Aura w Olsztynie. W momencie kiedy wchodziłam do sklepu było sporo klientów ok 12 osób. W powietrzu unosiła się bardzo przyjemna woń kawy. Towar był starannie poukładany. Mimo dużego ruchu pracownik od razu mnie zauważył i przywitał się słowa "dzień dobry", uśmiechną się przyjaźnie nie sztucznie tylko szczerze. Po ok 2 minutach ten sam pracownik nawiązał ze mną rozmowę widząc, że interesuję się konkretnym modelem ekspresu do kawy. Pracownica opowiadała dużo o danym modelu widać było że posiada wiedzę na ten temat. Na każde moje pytanie nawet trudne i skomplikowane odpowiadał natychmiast. Robiła to w tak przyjemny sposób, że miło się jej słuchało. Zaproponowała degustację kawy z czego z ogromną przyjemnością skorzystałam. Jestem bardzo mile zaskoczona profesjonalizmem i wysoką kulturą obsługującej mnie osoby.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.