Na obsługę czekałam 15 minut, aptekarka wyglądała na zmęczoną, sprawiała wrażenie osoby niezadowolonej z tego, co robi, nie do końca orientowała się w asortymencie, pytała innych pracowników gdzie znajduje się dany lek, przez około 10 minut szukała go na zapleczu. Na moje grzeczne zapytanie odnośnie pewnego suplementu diety, nie potrafiła na nie odpowiedzieć. Ceny w "Kwiatach Polskich" są korzystniejsze niż w innych aptekach, ale z punktu widzenia klienta czas poświęcony na zakupy był zbyt długi i męczący.
Obsługa była miła, ekspedientka chętnie odpowiadała na moje pytania, orientowała się w asortymencie, doradziła mi, gdzie mogę znaleźć odpowiednie perfumy, pomogła mi także wydrukować zdjęcie, aczkolwiek zabrakło papieru do wydrukowania paragonu i go nie dostałam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.