W markecie kupowałam kafelki do łazienki. Z gazetki promocyjnej wiedziałam, że do tego dnia, w którym byłam w sklepie obowiązywała cena promocyjna na interesujący mnie towar. W sklepie okazało się, że cena na ścianie ekspozycyjnej jest inna niż gazetce. Sprzedawca na dziale z glazura poinformował mnie, że obowiązuje jeszcze cena z gazetki, ale cena na ekspozycji już ostałą zmieniona na wyższą. Bardzo uprzejma i pomocna była pani przy kasie. Poinformowała mnie o funcjonowaniu karty lojalnościowej oraz o tym jak odebrać zamówiony towar. Ponadto szybko wydano mi to co kupiłam i podwieziono pod sam samochód. W całym skleei było czysto, ale temteratura była zdecydowanie zbyt wysoka.
Lodziarnia znjaduje się w centrum handlowym, jednak mimo dobrej lokalizacji w samej galerii ekspozycja lodów nie zachęcała do kupna. W pojemnikach były resztki lodów. Kolejnym minusem była sama obsługa. Klientowi kupującemu przedemną sprzedawczyni zaproponowała kartę lojalnościową, natomiast mnie jej nie zaproponowała. Poza tym sprzedawczyni nie nawiazała ze mną żadnego kontakt i mówiła tak cicho i niewyraźnie, że w ogole jej nie rozumiałam. Ponadto zaminm zostałam obsłużona dwie panie, które sprzedawały w lodziarnii rozmawiały ze soba o prywatnych sprawach zostałam obsłużóna dwie Niezmienny pozostał wyśmienity smak lodów. w całej kawiarni było czysto. Temperatura i muzyka były na odpowienim poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.