Stacja z zewnątrz wygląda czysto, bark plam oleju i śmieci. Na zewnątrz znajduje się pracownik serwisowy który pomaga w tankowaniu samochodu. Wewnątrz stacji jest czysto, półki są wypełnione towarem, bark pustych miejsc. Strefa kawy i fast food jest czysta i uporządkowana. Pracownicy są ubrani w stroje służbowe i mają przypięte ID. Witają wchodzących klientów, pytają o kartę Vitay proponują promocje oraz dodatkowe produkty, są mili i uśmiechnięcie. Brak kolejek
Wejście do marketu jest brudne , wokół znajdują się porozrzucane gazetki, w koszykach i wózkach zalegają stare paragony i śmieci. Na półkach panuje porządek, wszystkie ceny są widoczne, daty ważności produktów są poprawne (brak przeterminowanych) w ladach chłodniczych panuje porządek, osoby obsługujące zza lady są miłe sympatyczne i pomocne. Do kasy są ogromne kolejki i dużą ilość kas jest nieczynna. Obsługa na kasie jest miłą, wita i żegna klientów, wyraźnie podaje kwotę do zapłaty, pyta o kartę lojalnościową i proponuje zakup reklamówek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.