Pracownicy z poszczególnych działów tematycznych bardzo dobrze przygotowani do obsługi klienta pod względem zarówno uprzejmości jak i znajomości stanowiska oraz towarów na nim się znajdujących. W razie pytań co do lokalizacji produktu pracownicy podprowadzają klienta do samego regału wyjaśniając jednocześnie różnice pomiędzy poszczególnymi markami danego towaru. Bardzo pomocne dla klientów którzy nie zawsze są specjalistami w dziedzinie budowlanki.
Sklep czysty, zadbany, stan zatowarowania wysoki, dostępność towaru pełna. Stoisko owoców i warzyw ładnie wyeksponowane, prezentacja towaru przejrzysta. Artykuły w podanym asortymencie świeże bez oznak gnicia lub zasuszenia. Oznaczenia cenowe czytelne dla klienta, znajdujące się bezpośrednio przy danym towarze. Towar na półkach ułożony w sposób estetyczny etykietą w stronę klienta. Obsługa posiada wiedzę na temat asortymentu oraz rozmieszczenia towaru na półkach. Pracownicy używają zwrotów grzecznościowych: dzień dobry, dziękuję, proszę, do widzenia. Szybka reakcja pracowników na kolejki przy kasach w postaci otwarcia dodatkowych punktów kasowych w miarę potrzeb. Kontrola świeżości przeprowadzana regularnie w związku z tym brak artykułów na sali sprzedaży po terminie przydatności do spożycia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.