Miły personel- pracownicy się nie zmieniają bardzo często więc panuje rodzinna atmosfera. Ceny są przystępne, oferta jest w porządku. Czas obsługi bywa niestety dość długi, ponieważ jest to dość popularny sklep osiedlowy. Parking jest zbyt mały.
Kiedy weszła do banku, bardzo uprzejma Pani zapytała się w jakiej sprawie przyszłam do oddziału i przydzieliła mnie do odpowiedniego konsultant, który mógł zająć się moją sprawą. Po chwili zostałam poproszona do stanowiska, przy którym udzielono mi wszelkich informacji w bardzo dokładny i uprzejmy sposób. Pomieszczenie było przystosowane w ten sposób, że mogłyśmy spokojnie rozmawiać. W tym upalnym dniu w pomieszczeniu było chłodno.
Witam serdecznie. Jest mi bardzo miło, że podzieliła się Pani swoją opinią na temat obsługi w naszym Oddziale na portalu www.jakoscobslugi.pl Pani pozytywne odczucia podczas obsługi są dla mnie i Doradców ogromnym uznaniem za codzienny wkład pracy w stworzenie odpowiedniego komfortu i zadowolenia Klientów z obsługi. Pragnę Panią również zapewnić, że każda opinia stanowi dla nas duże wyzwanie do dalszej, wytężonej pracy nad jakością obsługi.
Zapraszam Panią do częstych odwiedzin naszej Placówki i dzielenia się swoją opinią. Pozostajemy również do Pani dyspozycji poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Z wyrazami szacunku Renata Kalachurska, Dyrektor Oddziału, MultiBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.