Jakość aplikacji Moje ING oceniam bardzo pozytywnie. Jest sprawna, intuicyjna, z jej pozycji mogę wykonać wiele operacji bez konieczności wizyty w placówce bankowej.
Generalnie oceniam pozytywnie jakość obsługi w tym sklepie, jednakże mały minus stawiam za to, iż sprzedawczyni obsługiwała kilku klientów naraz, zamiast skupić się na obsłudze jednego. Poza tym jej nastawienie do klientów było bardzo życzliwe. Jej wiedza na temat sprzętów elektronicznych wzbudziła we mnie zaufanie i skłoniła do tego, iż z przyjemnością będę w przyszłości dokonywać tam zakupów. Sklep był uporządkowany, a towary ułożone w sposób, który bardzo łatwo pomaga w odnalezieniu wskazanego produktu.
Personel sklepu bardzo przyjazny i życzliwy dla klientów. Pracownik szczerze pomagał mi w odnalezieniu wskazanego modelu obuwia. Dodatkowo wspomniał i zaproponował skorzystanie z ówczesnej promocji, jaką była obniżka ceny przy zakupie kolejnej pary butów. Sam wygląd sklepu kusi potencjalnych klientów, a sprzedawcy dodatkowo zachęcają do zakupu. Na sklepie pomimo dużej liczby klientów panował porządek, pracownicy na bieżąco układali buty tak, aby innym klientom łatwiej było je odnaleźć. Z przyjemnością dokonuję tam zakupów i innym również je polecam. Jakość obsługi oraz ilość dostępnych modeli butów przemawia na korzyść oceny dla tego sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.