Do sklepu udałam się, by dokonać zakupu dwóch produktów z gazetki promocyjnej (mikser oraz golarka). Sprzedawca obsługujący mnie oświadczył, że mikserów w cenie promocyjnej nie ma już w sprzedaży (wyczerpany asortyment). Dopiero po tym, jak zaczęłam rozmawiać z innym sprzedawcą (osoba znajoma), sprzedawca który mnie obsługiwał stwierdził, żebym poczekała, gdyż być może w magazynie znajdzie się jeszcze jeden mikser w cenie promocyjnej. Tak też się stało. Golarkę w cenie promocyjnej również udało mi się kupić. Kolejny minus - kasjer nie poinformował mnie o dodatkowej promocji obowiązującej przy zakupie golarki (wysłanie formularza zgłoszeniowego, kopii paragonu oraz kodu kreskowego z opakowania gwarantuje otrzymanie perfum od firmy produkującej golarkę). Do zdecydowanych zalet tego sklepu należy miła obsługa oraz szeroka wiedza sprzedawców na temat asortymentu sklepu.
Kasjerzy na stacji paliw są bardzo pozytywnie nastawieni do klienta - zawsze grzeczni, kulturalni, uśmiechnięci. Nie brakuje słów: dzień dobry, proszę, dziękuję, do widzenia. Sprzedawca zawsze proponuje aktualne oferty promocyjne. Niestety, pracownicy stacji paliw odpowiedzialni za pomoc klientom przy nalewaniu paliwa są bardzo często "ukryci" - szczególnie dotyczy to godzin wczesnoporannych lub późnowieczornych. Udają, że nie widzą nadjeżdzającego auta, lub w ogóle nie widać ich w pobliżu dystrybutorów.Zwrócić uwagę należy również ich niechlujny wygląd - często mają oni brudne ubrania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.