zaskakuje mnie zmiana sklepów biedronka. Towaru jest coraz więcej, jakość naprawdę dobra, ceny raczej są obniżane, a obsługa z uśmiechem, czasem nawet zażartuje. Jedynym mankamentem jest to, że obsługa dość często się zmienia. Nie ma takiej stałości w zatrudnieniu. Idziesz kilka razy do sklepu, masz swoją ulubioną sprzedawczynię, a jutro już jej nie ma bo przestała pracować. A plotki chodzą, że wyrzucono ją z pracy za male przewinienie.
średnio co 2 tygodnie dzwonią do nas przedstawiciele Netii oferując tą sama usługę, związaną z telewizją. Za każdym razem nasza odpowiedź jest ta sama - nie mamy telewizora. Jest słaby przepływ komunikacji oraz informacji między telemarketerami, co jest denerwujące. Oprócz tego, przy jakiejkolwiek awarii sprzętu, czekają do ostatniej chwili z naprawą. Przez to wiele tracą w moich oczach
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.